התקנת ברז מטבח או מקלחת בקלות

לעיתים אנו נדרשים להחליף את הברז המטבח או האמבטיה. לרוב מדובר בבלאי או הצטברות של אבנית או כי בא לנו שינוי בעיצוב המטבח. אם תצליח להבין את השלבים הבאים, אתה עשוי לחסוך כסף אם תתקין אותו בעצמך, וכך תחסוך בקריאה לאיש מקצוע.

ברז מים - Macro Photography of a Stainless Steel Faucet
Image by: pexels.com

סגירת שיבר

דבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סגירת ברז המים של החדר הרלבנטי. זו האופציה המועדפת, כך לא תשתיק את שאר הברזים בבית. במידה ואינך מזהה את המיקום של השיבר, אתה יכול לסגור את השיבר הראשי של הבית.

הסרת ברז ישן

ניתן להשתמש במפתח צינורונות, מפתח זה הינו חיוני בכל בית ויחסית אפשר למצוא אותו בחנויות של עשה זאת בעצמך. יש להסיר את הברז הישן לאט לאט ובזהירות, על מנת למנוע השלכות נוספות, אם מדובר על ברז ישן מאוד יתכן שיהיה קושה בהסרתו, אם ונפעיל כוח אנחנו עלולים לשבור חלקים בצנרת. יש לסובב את נקודות החיבור נגד כיוון השעון.

התקנת הברז החדש

מומלץ לעטוף את הצינורות בטפלון טרם חיזוק הצנרת, על מנת למנוע מצב של נזילת מים. יש להניח את הבסיס ולאחר מכן יש לסובב את נקודות החיבור עם כיוון השעון.

התקנת ברז מטבח נשלף עם משקולת

יש לחבר את שני הצינורות שמלווים אל הברז, ולאחר מכן להציב את הברז מעל השיש. כאן מומלץ להיעזר עוד מישהו מהמשפחה. כך שאחד יחזיק את הברז, והשני יבצע את החיבר מתחת לשיש.
לאחר הכנסת הצינורות והמוט של הברז אל תוך החור בשיש. יש להכניס את השייבה קודם ולהבריג את הבורג של המוט. יש לחזק אותו מאוד ובו זמנית לוודא שהצינור למעלה לא זז, והוא קבוע באזור שרצינו.

לאחר מכן מחברים את הצינורות של הברז, אל הקיר. ואז בוחרים את מיקום המשקולת, יש לחשב עד כמה אנחנו רוצים לאפשר שליפה של הברז (מומלץ לא הרבה). ולפי זה נוכל לקבוע את המיקום של המשקולת בצינור. מחזקים את המשקולת וסיימנו.

במידת הצורך, אנו ממליצים להתייעץ עם אחד מהאינסטלטורים שמופיעים במאגר שלנו